Η Carousel Films κυκλοφορεί σε επανέκδοση την ταινία ΣΚΛΑΒΑ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ του Νικίτα Μιχάλκοφ, από την Πέμπτη 3 Σεπτεμβρίου 2015.
1918. Κριμαία, Ρωσία. Η Όλγα Βεζένσκαγια, ντίβα του βωβού σινεμά , γυρίζει άλλη μια ταινία μετά τον θρίαμβο της τελευταίας της επιτυχίας «ΣΚΛΑΒΑ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ». Το συνεργείο περιμένει την άφιξη από τη Μόσχα του συμπρωταγωνιστή και εραστή της Μαξάκοφ. Στην Κριμαία, τα πάντα φαντάζουν ειδυλλιακά, όμως, ο εμφύλιος μεταξύ των «κόκκινων» Μπολσεβίκων επαναστατών και των «Λευκών» Τσαρικών που μαίνεται στην υπόλοιπη χώρα πλησιάζει κι η αίσθηση του «τέλους εποχής» πλανάται στην ατμόσφαιρα. Ο αρχηγός της τοπικής Υπηρεσίας Ασφαλείας των Λευκών, φανατικός θαυμαστής της Όλγας, επισκέπτεται συχνά τα γυρίσματα, πάντα καχύποπτος για την παρουσία πρακτόρων των κομμουνιστών. Η Όλγα, απολαμβάνει την παρέα του νεαρού οπερατέρ Βίκτορ Ποτότσκι, οι ρομαντικές εξορμήσεις τους ισορροπούν την ένταση που δημιουργεί η επερχόμενη επαναστατική αλλαγή. Το τρένο που έρχεται από τη Μόσχα, φέρνει τον παραγωγό της ταινίας, αλλά όχι τον Μαξάκοφ που έχει προσχωρήσει στους Μπολσεβίκους. Το γεγονός αυτό διαλύει τον ιδανικό κόσμο της Όλγας που αντιδρά πέφτοντας στην αγκαλιά του Βίκτορ. Ο αγαπημένος της είναι κι αυτός Μπολσεβίκος και θα τον βοηθήσει να φυγαδεύσει πολύτιμο κινηματογραφημένο υλικό, κάτω από τη μύτη των Λευκών ασφαλιτών. Η εισβολή της πραγματικής ζωής θα αλλάξει μια για πάντα τις ζωές της Όλγας, του Βίκτορ αλλά και του συνεργείου. Όλοι τους θα υποχρεωθούν να πάρουν θέση και να πληρώσουν το τίμημα των επιλογών τους, όταν η σύγκρουση θα τους βρει ακόμα και μέσα στο κινηματογραφικό πλατό. Η Όλγα, θα βρεθεί παγιδευμένη ανάμεσα στα προσωπικά της συναισθήματα, την κινηματογραφική της περσόνα και τις στροφές των τροχών της Ιστορίας.
Πρόκειται για τη μόλις δεύτερη ταινία μεγάλου μήκους του πιο επιτυχημένου σύγχρονου Ρώσου σκηνοθέτη Νικίτα Μιχάλκοφ. Όπως και στην πρώτη του («Στο σπίτι ανάμεσα σε ξένους, ένας ξένος κι αυτός»), ο πόλεμος μεταξύ «Κόκκινων» και «Λευκών», αμέσως μετά την επανάσταση του 1917 (με την τελική επικράτηση των μπολσεβίκων) αποτελεί την κινητήριο δύναμη της ιστορίας, ενώ το θέμα της παραμένει, οι ανατροπές που φέρνουν στις ζωές των πρωταγωνιστών οι κοσμογονικές ιστορικές αλλαγές.
Ο Μιχάλκοφ, εδώ, εισάγει έναν πρωτότυπο τύπο «πολιτικού μελοδράματος», ανανεώνοντας το είδος. Είναι οι πολιτικές επιλογές των ηρώων που καθορίζουν την εξέλιξη και τις ανατροπές της ιστορίας, που προκαλούν τις συναισθηματικές μεταπτώσεις οδηγώντας το δράμα που χρειάζεται μια μελοδραματική αφήγηση . Ζουν μέσα σε απατηλούς κόσμους, στα πλατό γυρισμάτων ανώδυνων, τετριμμένων μελό ή άσχετων, κιτς εξωτικών περιπετειών (ενώ το ίδιο το συνεργείο φαίνεται κορεσμένο και ράθυμο, ο σεναριογράφος υποφέρει από δημιουργικό μπλοκ, ο σκηνοθέτης συναισθάνεται πλήρως ότι γυρίζει σκουπίδια, οι κυνικοί χρηματοδότες προετοιμάζουν την μετακόμισή τους στη Δύση), στο περιβάλλον της ειδυλλιακής λουτρόπολης της Κριμαίας, των σικ εστιατορίων, των ανέμελων πικ νικ, των αργόσχολων μεγαλοαστών που έχουν διαφύγει από την πρωτεύουσα, του πλήθους των ακκιζόμενων δανδήδων ηθοποιών, των τεχνικών και των κομπάρσων που επιμένουν, ανέμελοι ως το τέλος, να εθελοτυφλούν μπροστά στις πολιτικές – κοινωνικές αλλαγές οι οποίες σαρώνουν την χώρα, μια ανάσα μακριά από το να ξεθεμελιώσουν ανεπιστρεπτί την απατηλή Εδέμ.
Ο Μιχάλκοφ, χρησιμοποιεί όλα τα όπλα της mise – en – scène για να παρουσιάσει το ψέμα του «παλιού κόσμου», διατηρώντας (και υπαινικτικά υπονομεύοντας) όλα τα δραματουργικά κλισέ του είδους (το σενάριο συνυπογράφεται από τον αδελφό του, επίσης σημαντικό σύγχρονο σκηνοθέτη, Αντρέι Μιχάλκοφ – Κοντσαλόφσκι). Το οπλοστάσιό του εκμεταλλεύεται στο έπακρο την επιτηδευμένα παραμυθένια, υπέρλαμπρη φωτογραφία του Πάβελ Λεμπέσεφ, την και στην παραμικρή λεπτομέρεια φροντισμένη σκηνογραφική δουλειά του Αλεξάντρ Αντεμπασιάν που αποδίδει πειστικότατα την ατμόσφαιρα της καλοκαιρινής Κριμαίας του 1918, τα εθιστικά, γλυκόπικρα , νεορομαντικά, lounge μοτίβα του κορυφαίου σύγχρονου συνθέτη κινηματογραφικής μουσικής (και μόνιμου συνεργάτη στις Ρώσικες παραγωγές του Ταρκόφσκι) Εντουάρτ Αρτέμιεφ που συμπληρώνουν εμφατικά, σχεδόν μόνιμα, την πλούσια εικονοποιΐα του φιλμ. Καθόλου συμπτωματικά, οι τρεις συντελεστές συνεχίζουν να συνεργάζονται αδιάκοπα με τον Μιχάλκοφ ως τις μέρες μας. Παράλληλα, ο Μιχάλκοφ αξιοποιεί το εφέ της «ταινίας μέσα στην ταινία», σχολιάζοντας (όχι χωρίς τρυφερότητα) την αλήθεια και το ψέμα του σινεμά: Τα βωβά ασπρόμαυρα αποσπάσματα των σαχλών κατασκευών της κινηματογραφικής βιομηχανίας, τη ρεαλιστική, σκληρή ασπρόμαυρη σεκάνς πριν το φινάλε, το ολιγόλεπτο, επίσης ασπρόμαυρο φιλμάκι για τις θηριωδίες του καθεστώτος (εν μέρει αποτελείται από εικόνες υπαρκτού σχετικού ντοκουμέντου) που θα κινητοποιήσει την βίαια αντίδραση των Τσαρικών ασφαλιτών, αλλά και θα συνειδητοποιήσει την βασική ηρωίδα του φιλμ (και αυτή των βωβών ταινιών της ιστορίας), την ντίβα του βωβού σινεμά Όλγα Βεζένσκαγια.
Αυτή είναι ο χαρακτήρας που κουβαλάει από την αρχή ως το τέλος την ταινία, η κυριολεκτική «Σκλάβα της Αγάπης» (ένας «διπλός» τίτλος, του φιλμ αυτού καθαυτού αλλά και της επιτυχίας του βωβού «φιλμ μέσα στο φιλμ» όπου πρωταγωνιστεί η Όλγα). Αυθεντική μελοδραματική ηρωίδα, ζει χαμένη στην αυταπάτη της περσόνας της. H ματαιόδοξη show biz, η καριέρα της, ο (κινηματογραφικός αλλά και πραγματικός) σύντροφός της, ο Μαξάκοφ, αποτελούν τα σημεία αναφοράς της. Ο δικός της (επίσης απατηλός) κόσμος, θα ανατραπεί από την πραγματικότητα, η ίδια υποτίθεται ότι συνειδητοποιείται πολιτικά, μέσα από τη γνωριμία της με τον μπολσεβίκο οπερατέρ Ποτότσκι και ιδίως με την παρακολούθηση ενός παράνομου φιλμ για τις αγριότητες του καθεστώτος. Σκλάβα πάλι ενός νέου έρωτα, μιας νέας συναισθηματικής παγίδας, θα πείσει τον εαυτό της για έναν καινούριο ρόλο (πάντα στο επίκεντρο), θα ρισκάρει φυγαδεύοντας το παράνομο υλικό, θα τολμήσει μια θεατράλε δημόσια καταγγελία της κενότητας του κινηματογραφικού της σύμπαντος. Η σκληρή πραγματικότητα της αληθινής ζωής που εισβάλλει ως το τελευταίο καταφύγιό της, το κινηματογραφικό πλατό, θα την αφήσει στο δικό της τρανς, μέσα σε μια αριστουργηματική, σπαρακτική όσο και ειρωνική τελική σεκάνς: Η Όλγα θα μείνει μόνη, αιθέρια και μοιραία, εγκλωβισμένη και ανήμπορη, ανάμεσα στο χάος των ιστορικών αλλαγών και της δικής της κυρίαρχης εικόνας, να ερμηνεύει τον εαυτό της ως έναν ακόμη μελοδραματικό ρόλο, αυτή την φορά σε συνθήκες πραγματικής ζωής.
Ο χαρακτήρας που υποδύεται η αστραφτερή Ελένα Σολοφέι, είναι χαλαρά εμπνευσμένος από τη ζωή της Όλγα Κολόντναγια, σταρ του Ρωσικού σινεμά στην εποχή του Α ́ Παγκοσμίου Πολέμου, που κατέφυγε στην Κριμαία μετά την επανάσταση και πέθανε κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες το 1919. Το φιλμ, αποτέλεσε την πρώτη «κλασσική» δημιουργία του Μιχάλκοφ και τον έκανε γνωστότερο διεθνώς, ειδικά στις ΗΠΑ, με τον Πάπα του ανεξάρτητου σινεμά Μόντε Χέλμαν (ο οποίος την τοποθετεί στο δικό του τοπ 10 αγαπημένων ταινιών όλων των εποχών) αλλά και τον Τζακ Νίκολσον (που συνεργαζόταν στενά με τον Χέλμαν από την αρχή της καριέρας του) να δηλώνουν απροσδόκητα γοητευμένοι από την παράξενη ομορφιά της ταινίας. Ο Μιχάλκοφ, θα συνεχίσει με μια σειρά αριστουργηματικών, χαμηλόφωνων ταινιών («5 βράδια», «Μηχανικά πιάνα», «Μέρες από τη ζωή του Ομπλόμοφ»), για να κατακτήσει, την επόμενη δεκαετία, την κορυφή της παγκόσμιας αναγνώρισης (αλλά και το box office) με μεγάλες διεθνείς συμπαραγωγές («Ψεύτης ήλιος»», «Μαύρα μάτια» κλπ.).
Ο Νικίτα Μιχάλκοφ που γιορτάζει φέτος τα 70 χρόνια του, γεννήθηκε τον Οκτώβριο του 1945 στη Μόσχα, μέλος διακεκριμένης Ρωσικής οικογένειας. Ο προπάπους του ήταν σύμβουλος του Αυτοκράτορα, η γιαγιά του πριγκίπισα. Ο πατέρας του, υπήρξε ο πιο επιτυχημένος συγγραφέας παιδικών παραμυθιών της Ρωσίας, ενώ κατέχει και το μοναδικό ρεκόρ, να έχει γράψει τους στίχους και στις 3 βερσιόν του Εθνικού ύμνου της ΕΣΣΔ (2 φορές, μια επί Στάλιν και μία επί Χρουστσώφ) και της Ρωσίας ( ο ύμνος που ακούγεται ως σήμερα). Η μητέρα του, κόρη του πρωτοποριακού ποιητή Κοντσαλόφσκι και εγγονή του μεγάλου Ρώσου ζωγράφου Βασίλι Σουιρκόφ. Ο μεγαλύτερος αδελφός του Αντρέι Μιχάλκοφ Κοντσαλόφσκι, είναι κι αυτός κινηματογραφιστής, σεναριογράφος και σκηνοθέτης.
Ο νεαρός Νικίτα από μικρός ασχολήθηκε με την ηθοποιία και γρήγορα, στα τέλη της δεκαετίας του 60, είχε γίνει κιόλας σταρ της τοπικής κινηματογραφίας. Επίσης, φοίτησε στην σχολή κινηματογράφου του VGIK, στην τάξη του Μιχαήλ Ρομ. Μετά από λίγες ταινίες μικρού μήκους, το 1975, γύρισε την πρώτη του ταινία μυθοπλασίας μεγάλου μήκους, το «Στο σπίτι, ανάμεσα σε ξένους», μια περιπέτεια, τοποθετημένη την εποχή του Ρωσικού εμφυλίου. Την επόμενη χρονιά, με τη «Σκλάβα της Αγάπης», θα γίνει ευρύτερα γνωστός στη Ρωσία αλλά και στις ΗΠΑ. Τα «Μηχανικά πιάνα», το 1977, βασισμένο σε έργα του Τσέχοφ, θα του φέρουν το βραβείο του Φεστιβάλ του Σαν Σεμπαστιάν, για να ακολουθήσουν τα «5 βράδια» και το «Ήσευχες μέρες από τη ζωή του Ομπλόμοφ» που τον καθιέρωσαν πλέον ως μεγάλη προσωπικότητα του σύγχρονου Ρώσικου σινεμά. Ο Μιχάλκοφ συνέχισε με λίγες ακόμα ταινίες χαμηλού προϋπολογισμού, ως το 1987, όταν με τα «Μαύρα Μάτια» και πρωταγωνιστή τον Μαρτσέλο Μαστρογιάνι, κατέκτησε το διεθνές box office, ενώ ο Ιταλός σταρ βραβεύτηκε στις Κάννες και στα ετήσια ̈Οσκαρ. Αμέσως μετά, με την «Ούργκα», πήρε Χρυσό Λέοντα στην Βενετία και υποψηφιότητα Ξενόγλωσσου Όσκαρ . Το 1994, με τον «Ψεύτη ήλιο», κέρδισε Χρυσό Φοίνικα στις Κάννες και Όσκαρ Ξενόγλωσσης Ταινίας. Η ταινία, ως σήμερα, είναι η πιο επιτυχημένη εισπρακτικά διεθνώς παραγωγή χώρας της τέως ΕΣΣΔ. Ο Μιχάλκοφ, συνεχίζει την καριέρα του με μεγάλες υπερπαραγωγές, όπως «Ο Κουρέας της Σιβηρίας», ο «Ψεύτης Ήλιος Νο2» κ.ά. Πολύ συχνά, εμφανίζεται και ως ηθοποιός στις ταινίες του αλλά και σε έργα άλλων σκηνοθετών.
Παράλληλα, από την εποχή κιόλας της αλλαγής του πολιτεύματος και σε συνδυασμό με την αυξανόμενη επιτυχία των ταινιών του, εμφανίζει σαφείς πολιτικές φιλοδοξίες, παίρνοντας συχνά δημόσια θέση σε φλέγοντα ζητήματα της Ρωσικής επικαιρότητας. συνήθως με εθνικιστική, Πανσλαβική απόκολιση. Αποτελεί έναν από τους θερμότερους υποστηρικτές του Πούτιν (ο οποίο είναι και προσωπικος του φίλος) και είναι πρόεδρος της Ένωσης Ρώσων Κινηματογραφιστών. Έχει τιμηθεί με διάφορα βραβεία και αριστεία του Ρωσικού κράτους.
Στην Πολωνία της δεκαετίας του 1990 όπου η ελευθερία, η ελπίδα, αλλά και η αβεβαιότητα έχουν φτάσει στη χώρα, σε μια χώρα που προσπαθεί να ανασυγκροτηθεί μετά από όσα έχει περάσει. Σε μία επαρχία, 4 γυναίκες φαινομενικά ευτυχισμένες και διαφορετικών ηλικιών, προσπαθούν να αλλάξουν τη μοίρα τους, παίρνοντας τις ζωές στα χέρια τους καθώς προσπαθούν να πραγματο...
Όταν ο δημιουργός ενός κόσμου εικονικής πραγματικότητας που ονομάζεται OASIS πεθαίνει, απελευθερώνετε ένα βίντεο στο οποίο προκαλεί όλους τους χρήστες του OASIS να βρουν το αυγό του Πάσχα. Ο νικητής θα κερδίσει την περιουσία του....
«Η Γυναίκα με τα Μαύρα» επιστρέφει ξανά, δυο χρόνια μετά την πρώτη ταινία, για να κρατήσει και πάλι τους θεατές καθηλωμένους στην καρέκλα τους για ενενήντα οχτώ λεπτά.Αυτή τη φορά βρισκόμαστε στην Αγγλία, κατά τη διάρκεια του Β΄Παγκοσμίου Πολέμου.Μια ομάδα...
Σκηνοθεσία: Giulio Ricciarelli
Σενάριο: Elisabeth Bartel και Gulio Ricciarelli
Πρωταγωνιστούν:Andrè Szymanski
Διάρκεια: 124 λεπτά
Ο “λαβύρινθος της σιωπής” είναι ένα χορταστικό ιστορικό δράμα που αναφέρεται στην αποκάλυψη των εγκλημάτων που συνέβησαν στο Άουσβιτς και την κυριαρχούσα αντίληψη για το ναζισμό στη μεταπολεμική Γερμανία....
Σε ένα απομονωμένο χωριό της Ιταλίας, κάποιο απόγευμα εξαφανίζεται από μια άκρως θρησκόληπτη οικογένεια, ένα 16χρονο κορίτσι έξω από το σπίτι του. Την υπόθεση αναλαμβάνει να διελευκάνει ο επιθεωρητής και σταρ των μίντια Φόγκελ. Πρώτος ύποπτος; Ο νεοφερμένος και χαμηλών τόνων καθηγητής Μαρτίνι....
Η ζωή του Μπάμπη θα ανατραπεί μετά την επεισοδιακή συνάντηση του με την ωραία και δυναμική Αθηνά. Οι δυο τους θα ξεκινήσουν ένα ταξίδι γεμάτο εκπλήξεις και ανεξέλεγκτες καταστάσεις ανάμεσα στις οποίες ένα πιάνο που κρύβει ένα μεγάλο θησαυρό και που κανείς δεν γνωρίζει, την Εύα που το έχει σκάσει από το σπίτι της, μια περιουσία που αναζητά κληρονόμο...
Ο Toto, ένα νεαρός κοτοπουλάκι που γεννήθηκε αδύναμο, ανταπεξέρχεται στο ύψος των περιστάσεων, όταν ένας κτηνοτρόφος απειλεί το σπίτι του και την οικογένειά του....
Ένας νεαρός άνδρας και τα τρία νεότερα αδέλφια του, τα οποία έχουν κρατήσει μυστικό το θάνατο της αγαπημένης τους μητέρας για να παραμείνουν μαζί, απειλούνται από μια περίεργη παρουσία στο αρχοντικό στο οποίο ζουν.
...
Μία δασκάλα νηπιαγωγείου που ζει με τα τρία παιδιά και το σύζυγό της μια, από τη δική της σκοπιά, βαρετή και μονότονη ζωή, βρίσκει απάγκιο σε ένα μαθητή της, τον οποίο θεωρεί ανερχόμενο σπουδαίο ποιητή και προσπαθεί, πάση θυσία, να μην αφήσει την κοινωνία να τον ’’διαγράψει’’ και να μην μείνει το ταλέντο του ανεκμετάλλευτο..
...
Μπορεί να μην έχουν ανοίξει ακόμα φαστφουντάδικα κάτω από τη θάλασσα, αλλά τα νεαρά ψάρια δεν έχουν κανένα πρόβλημα να φάνε πλαστική τροφή, όταν τη βρουν μπροστά τους! Το εύρημα αυτό, επιστημόνων στο πανεπιστήμιο της Ουψάλας, προκαλεί μεγάλη ανησυχία, καθώς οι ωκεανοί και οι θάλασσές μας αντιμετωπίζονται από πολλούς ως υγροί... σκουπιδοτενεκέδες! Μελέτη του ...
Η Ώρα της Γης είναι η μεγαλύτερη συμμετοχική εκστρατεία ευαισθητοποίησης που υπήρξε ποτέ για την προστασία του πλανήτη μας. Ξεκίνησε το 2007 στο Σύδνεϋ της Αυστραλίας και έκτοτε κινητοποιεί εκατομμύρια πολίτες, επιχειρήσεις και φορείς, κάθε χρόνο σε περισσότερες από 170 χώρες. ...
Στο βαθύτερο σημείο των ωκεανών του πλανήτη μας, στην Τάφρο των Μαριανών στον Ειρηνικό Ωκεανό, σε βάθος 10.898 μέτρων, οι επιστήμονες βρήκαν μια πλαστική σακούλα....
Η yoga είναι ένα είδος γυμναστικής αρκετά διαδεδομένο στο Δυτικό κόσμο πλέον. Τα οφέλη της είναι πολλά. Σωματικά και ψυχικά.
Η λέξη yoga προέρχεται από τη σανσκριτική ρίζα yuj και σημαίνει ένωση. Ένωση του νου και του σώματος. Είναι μια αρχαία επιστήμη 5000 χρόνων με τις ρίζες της να βρίσκονται κάπου στη Βόρεια Ινδία...
Έφτασε το καλοκαίρι εμπρός βήμα ταχύ, κορμάρες να απλώσουμε σε μια πλαζ κοντινή. Καλό, ωραίο μότο. Συναγωνίζεται το ψωμί-παιδεία-ελευθερία σε μια νεοελληνική απερίγραπτη μεταφορά. Διότι αγαπητέ αναγνώστη δύο πράγματα σημαίνει το καλοκαίρι για τους περισσοτέρους εξ ημών: ξάπλα και αραλίκια στις αμμουδιές, διακοπές του ονείρου σε παραλίες που συναγωνίζονται...
Selfie: H νέα διασκεδαστική μόδα ή μέσο αυτοπροβολής πίσω απ’ το οποίο κρύβονται οι μεγαλύτερες μας ανασφάλειες;Όλοι μας έχουμε βάλει για τα καλά στην καθημερινότητά μας την τεχνολογία, όχι μόνο ως μέσο εξυπηρέτησης στον χώρο εργασίας, αλλά και ως τρόπο αποφόρτισης από τους κουραστικούς ρυθμούς της καθημερινότητας. Συχνά συναντάμε φατσούλες όλων των ηλικιών με τις πιο περίεργες...
Κατά το διάστημα των γιορτών έπεσε στα χέρια μου ένα βιβλίο του Στίβεν Κινγκ, το Νεκροταφείο Ζώων αλλά για κάποιο λόγο το εξώφυλλο του είναι γραμμένο ανορθόγραφα (όπως διαπίστωσα διαβάζοντας αυτό συμβαίνει επειδή αυτή την επιγραφή που αποτελεί τον τίτλο του βιβλίου στην ιστορία την έχουν γράψει παιδιά). Ξεκίνησα την ανάγνωση τρεις μέρες πριν από τα Χριστούγε...
Η ανωτέρω ταινία είναι για μεγάλους και παιδιά και ένας τρόπος να περάσετε ευχάριστα το απόγευμα σας. Σε όσους άρεσε η ταινία ''Γουάλας και Γκρόμιτ στον τεράστιο λαχανόκηπο'' του 2005 ή το ''Οι κότες το 'σκασαν'' του 2002, τότε τα Τερατοκουτάκια θα τους προκαλέσουν νοσταλγία για τις παλιές καλές εποχές των κινουμένων σχεδίων. Η ταινία δεν είναι καθόλου...
Athens Science Festival 2015 και οι φίλοι των επιστημών αλλά και της τεχνολογίας συγκεντρώνονται στη Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων από τις 17 μέχρι και τις 22 Μάρτη για δεύτερη συνεχόμενη φορά. Έξι μέρες αφιερωμένες στην εξακριβωμένη και τεκμηριωμένη γνώση, η οποία αγγίζει και επηρεάζει την καθημερινότητα μας σε όλους του τομείς...
Κατά καιρούς όλοι έχουμε βρεθεί στη δυσάρεστη θέση να πετάξουμε τρόφιμα επειδή δεν προλάβαμε να τα καταναλώσουμε. Συνήθως αυτό συμβαίνει με τα γαλακτοκομικά, τα αλλαντικά,τις ελιές, τα φρούτα και τα λαχανικά....
Καιρός να αναπτύξετε το ταλέντο σας γύρω από την εσωτερική διακόσμηση και να μεταμορφώσετε τον χώρο του σπιτιού σας. Εμείς σας έχουμε μερικές συμβουλές για μια σωστή οργάνωση και διακόσμηση σπιτιού. Παρακάτω θα βρείτε τις πιο πρακτικές ιδέες και λύσεις για το σπίτι που θα σας λύσουν τα χέρια....
Ο καθαρισμός του σπιτιού μπορεί να μην είναι η αγαπημένη σας δραστηριότητα της εβδομάδας, αλλά είναι απαραίτητη. Είναι απαραίτητη, αν θέλετε να αποφύγετε την έξωση, να αποτρέψετε τη δηλητηρίαση των τροφίμων και να παραλείψετε να συνθλίβεται από σωρούς ακαταστασίας. Γι’αυτό, μάθετε ποια είναι τα λάθη που κάνετε στο καθάρισμα του σπιτιού. ...
Τον Αλέξανδρο Κτιστάκη τον γνωρίσαμε στις συναυλίες του Θανάση Παπακωνσταντίνου όπου συνεργάζεται μαζί του από το 2013. Το καλοκαίρι του 2018 συμμετείχε στην περιοδεία του Θανάση Παπακωνσταντίνου και του Σωκράτη Μάλαμα «Με στόμα που γελά» Από τότε που άρχισε να ασχολείται με τη μουσική δεν σταμάτησε να πειραματίζεται και να δημιουργεί.
Έχει γράψει μουσική...
Η Inter Alia και το Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Διεθνών Σχέσεων του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου σας προσκαλούν στο Διεθνές Συνέδριο: “Re-framing the Migrant Situation in Europe. Critical Issues in Policy-Making and Cross-disciplinary Approaches”, το οποίο θα πραγματοποιηθεί στις 28 Φεβρουαρίου και 1 Μαρτίου 2019, στο Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου στην Κόρινθο....
Τη Κυριακή 17 Φεβρουαρίου, στις 11.30 πμ το Μουσείο Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης οργανώνει έναν περίπατο στην Πλάκα, γεμάτο ιστορίες αγάπης κάτω από τη σκιά της Ακρόπολης....
Tο HellenicAmericanCollege (HAEC) και η Ελληνοαμερικανική Ένωση σε συνεργασία με το Διεθνές Σωματείο Φωτογραφίας και Τέχνης Αντιπάρου παρουσιάζουν την έκθεση φωτογραφίας της Μαίρης Χατζάκη με τίτλο «Οι άνθρωποι του Δεσποτικού»,σε επιμέλεια της ιστορικού τέχνης, Λουΐζας Καραπιδάκη....
Tα μυστικά των Καρυάτιδων - Βραδινή ξενάγηση στο Nέο Μουσείο της Ακρόπολης
Παρασκευή 8 Φεβρουαρίου, 18:00
Το Μουσείο Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης και το Greek Cultural Institute συνεχίζουν τον κύκλο ξεναγήσεών τους στο Νέο Μουσείο της Ακρόπολης. Η ξενάγηση θα ξεκινήσει από το Μουσείο Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης και θα περπατήσουμε προς το Μουσείο της Ακ...
Ο αριθμός των υποσιτισμένων ανθρώπων σε όλο τον κόσμο αυξήθηκε σε σχεδόν 821 εκατομμύρια το 2017, σηματοδοτώντας το τρίτο συνεχόμενο έτος αύξησης και αποτελώντας τον υψηλότερο αριθμό από το 2009, σύμφωνα με νέα έκθεση του Οργανισμού Τροφίμων και Γεωργίας του ΟΗΕ....
Αυστραλοί ερευνητές πιστεύουν ότι μια αυστραλιανή μέλισσα που παράγει ένα προϊόν «τύπου σελοφάν» για τις φωλιές της θα μπορούσε να βοηθήσει ώστε να τεθεί τέλος στην παγκόσμια εξάρτηση από τα πλαστικά μιας χρήσης....
«Τις νύχτες ξυπνάει το τέρας. Ξυπνάει γιατί διψάει για αίμα. Και τότε βγαίνουν κάτι περίεργα πλάσματα να το εμποδίσουν. Να του κλείσουν τον δρόμο. Και μόλις τα καταφέρουν επιστρέφουν και πάλι στον κόσμο τους εκεί που δεν υπάρχει χώρος ούτε χρόνος. Εκεί που μπορεί να συναντιούνται χωρίς τύψεις και ντροπές....
Η πρώτη σεζόν του Punisher περιείχε την ιστορία του χαρακτήρα που θα θάλαμε να δούμε. Είναι ίσως η μόνη φορά που ο κόσμος ακούστηκε τόσο πολύ από κανάλια και δημιουργούς. Να θυμίσουμε ότι ο Punisher είχε εμφανιστεί για λίγο στο Daredevil. ...
Ο "Άφθαρτος" Ντέιβιντ Νταν ύστερα από ένα μεγάλο κυνηγητό με την αστυνομία καταλήγει σε μία ψυχιατρική κλινική φυλακής μαζί με το "Διχασμένο" Κέβιν Γουέντελ Κραμπ τον οποίο προσπαθεί και να σταματήσει. Στην ίδια κλινική βρίσκεται και ο κ. Γκλας. Εκεί θα τους αναλάβει η ψυχίατρος Σταπλ. Η μάχη ανάμεσα στον Διχασμένο και στον Άφθαρτο είναι αναπόφευκτη....