Το Από Μηχανής Θέατρο παρουσιάζει το ρεπερτόριο της θεατρικής σαιζόν 2015-2016
05-10-2015
Α΄ ΣΚΗΝΗ
Στροχάιμ του Δημήτρη Δημητριάδη
Από τις 7 Οκτωβρίου στο Από Μηχανής Θέατρο, η Καρυοφυλλιά Καραμπέτη, ο Ακις Βλουτής και η Αγλαϊα Παππά, θα επαναλάβουν για περιορισμένο αριθμό παραστάσεων το έργο του Δημήτρη Δημητριάδη Στροχάιμ.
Σκηνοθετεί ο Σταμάτης Φασουλής.
Ο Δημήτρης Δημητριάδης γοητευμένος από την παράξενη και σύνθετη προσωπικότητα του αυστροαμερικανού σκηνοθέτη και ηθοποιού Έριχ Φον Στροχάιμ, αλλά και από τις μοναδικές ερμηνείες τόσο του ίδιου όσο και της Γκλόρια Σουάνσον στην ταινία - σταθμό Η Λεωφόρος της Δύσης του Μπίλλυ Ουάιλντερ γράφει τον Στροχάιμ, ένα λυρικό κείμενο, που ξεκινά εκεί … που η ταινία τελειώνει.
Τη Νόρμα Ντέσμοντ, τον μεγαλύτερο ρόλο της ντίβας του αμερικανικού βωβού και ομιλούντα κινηματογράφου Γκλόρια Σουανσον, υποδύεται η Καρυοφυλλιά Καραμπέτη σε μια τελευταία συνάντηση με τον Στροχάιμ που ερμηνεύει ο Άκις Βλουτής. Τον τρίτο κομβικό ρόλο, εκείνο της Ντενίζ, της επί 20 χρόνια συντρόφου του Στροχάιμ ερμηνεύει η Αγλαΐα Παππά. Οι τρεις έξοχοι ηθοποιοί συναντώνται για πρώτη φορά επί σκηνής.
Στο Στροχάιμ ο Δημήτρης Δημητριάδης εξερευνά μια άλλη αρχέγονη πηγή, αυτή της απαρχής του κινηματογράφου και μιας από τις εμβληματικές του μορφές, του κινηματογραφιστή και ηθοποιού Έριχ Φον Στροχάιμ. Στο έργο έχουμε την ευκαιρία να ακούσουμε ανθρώπινους και σαρκαστικούς διαλόγους περί αλήθειας και ψεύδους, πραγματικού και φανταστικού, ζωής και θανάτου. Περί τέχνης εντέλει, την μόνη διαφυγή της ανθρώπινης ύπαρξης σε καιρούς χαλεπούς.
Ποιος φοβάται την Βιρτζίνια Γουλφ του Έντουαρντ Άλμπυ
Περίοδος Παρουσίασης : 20 Ιανουαρίου 2016 – Μάιος 2016
Το έργο Ποιος φοβάται την Βιρτζίνια Γουλφ του Έντουαρντ Άλμπυ, έλκει την καταγωγή του από τον πατέρα της σύγχρονης δραματουργίας Ερρίκο Ίψεν (περί ζωτικού ψεύδους) και ακόμα περισσότερο από τον αναρχικό του θεάτρου Αύγουστο Στρίνμπεργκ (Ο Χορός του Θανάτου). Ένα έργο κλειστοφοβικό που ακροβατεί ανάμεσα στην κωμωδία και το δράμα.
Παρακολουθούμε την συνάντηση του Τζωρτζ και της Μάρθας στο σαλόνι του σπιτιού τους, στις 2 η ώρα μετά τα μεσάνυχτα με ένα νεαρότερο ζευγάρι τον Νικ και την Χάνυ, η οποία ολοκληρώνεται την ώρα που χαράζει.
Τα πρόσωπα για πρώτη φορά στην ιστορία του θεάτρου γκρεμίζουν τους κοινωνικούς φραγμούς και ο λόγος τους γίνεται άγριος, ίσως αγοραίος , σχεδόν χυδαίος. Και αυτός αρθρώνεται από σοβαρούς, ευυπόληπτους και ευκατάστατους πολίτες, διανοούμενους ακαδημαϊκούς χρησιμοποιώντας όμως την συνθήκη του παιχνιδιού.
Ένα άγριο παιχνίδι στον οποίο θίγονται πολλά δίπολα. Άνδρας – γυναίκα, αγάπη - μίσος, γονιμότητα – στειρότητα, θύμα – θύτης, ιστορία - βιολογία, εκκλησία – παγανισμός. Και όλα αυτά συμβαίνουν κάτω από την επήρεια του αλκοόλ που ρέει άφθονο μέχρι το τέλος. Βασικό στοιχείο που αποκαλύπτει τα βαθύτερα ένστικτα και τα πιο βαθειά μυστικά. Βακχεύουν.
Ο Άλπμυ με έναν μαγικό τρόπο και διατηρώντας πάντα επί σκηνής σε θαυμαστή ισορροπία το χιούμορ, ενώ απλώνεται σε μια τεραστία θεματολόγια, ταυτόχρονα τοποθετεί τους ήρωες του στον κεντρικό πυρήνα, την οικογένεια και ανιχνεύει τις αναπηρίες της. Αυτός ο πυρήνας εκρήγνυται μπροστά στους θεατές, διαλύει κάθε ψευδαίσθηση, και ο ίδιος ο Άλμπυ διερωτάται πια μήπως είμαστε εμείς οι ίδιοι μάρτυρες-πιόνα σε ένα παιχνίδι που οδηγεί στο Τέλος της Δύσης και στην γέννηση μια νέας πραγματικότητας, στην οποία όμως ο άνθρωπος χάνει την ατομικότατα του και νεκρώνεται η φαντασία του μπρος στην αποκαλυπτικότητα της επιστήμης.
Περίοδος Παρουσίασης: 7 Οκτωβρίου 2015 και για περιορισμένο αριθμό παραστάσεων
Ο κωμικός (;) μονόλογος βασισμένος σε μοτίβα και αποσπάσματα από τα πιο γνωστά έργα του Μαρκήσιου Ντε Σαντ, με τη Μάρω Παπαδοπούλου.
Ο μονόλογος ΝΤΕ ΣΑΝΤ. ΣΤΗ ΖΥΣΤΙΝ δημιουργήθηκε στην αυγή της οικονομικής και πολιτικής κρίσης. Τα γεγονότα εξελίσσονται και ο φανταστικός χαρακτήρας της Μαντάμ Ντελμόνς που αντιπροσωπεύει όλη τη φιλοσοφία του Μαρκήσιου Ντε Σαντ, είναι ακόμα εδώ. Μας παρακολουθεί χαμογελώντας σαρκαστικά. Μαντάμ Ντελμόνς: Πιο δυνατή, πιο δαιμόνια και πιο δικαιωμένη από ποτέ. Μας προσκαλεί στον εκκεντρικό της κόσμο, αγγίζει τα πιο κρυφά ταμπού μας, μας χαρίζει απλόχερα συμβουλές επιβίωσης και προτείνει τρόπο ζωής.
Τώρα! Με μεγαλύτερη πίστη από ποτέ!
Και η αθώα Ζυστίν; Εμείς; Τα αιώνια κατατρεγμένα θύματα; Στέκουμε άπραγοι και απορημένοι. Έχοντας να διαλέξουμε τι και ποιόν θα ακολουθήσουμε…
Συμπαραγωγή Εταιρείας Θεάτρου Συν Επί με την Εταιρεία Θεάτρου Ομάδα Χρώμα
Περίοδος Παρουσίασης : 12 Οκτωβρίου 2015 για περιορισμένο αριθμό παραστάσεων
Τι θα γινόταν αν η Μάγδα Γκέμπελς δεν αυτοκτονούσε, προκειμένου να σώσει και να μεγαλώσει το μικρότερο παιδί της;
Ο συγγραφέας του έργου, χρησιμοποιεί ένα ιστορικό πρόσωπο απλώς ως ερέθισμα. Το έργο είναι μια πολιτική τοποθέτηση, μια επιλογή ιδεολογίας.
Πως εκπαιδεύεται ένα παιδί και καθοδηγείται για να καθοδηγήσει αργότερα ως ενεργό μέλος μιας κοινωνίας. Και εδώ βρίσκεται όλη η ουσία. Γιατί ανάλογα με την επιλογή που θα κάνουμε, μπορεί να αναθρέψουμε έναν άγγελο ή ένα τέρας.
Περίοδος Παρουσίασης : 23 Οκτωβρίου 2015 και για περιορισμένο αριθμό παραστάσεων
Ο Αμεντέ Μπουτσινιόνι και η σύζυγός του Μαντλέν, ζουν κλεισμένοι στο διαμέρισμά τους εδώ και δεκαπέντε χρόνια, χωρίς καμία επαφή με τον έξω κόσμο. Η αιτία για την απομόνωσή τους αυτή είναι ένα πτώμα που κρύβουν στην κρεβατοκάμαρα, παρότι κανείς δεν θυμάται πως βρέθηκε εκεί. Όταν το πτώμα αρχίζει να μεγαλώνει, τόσο ώστε να σπάει τους τοίχους, ο Αμεντέ αποφασίζει επιτέλους να το ξεφορτωθεί...
Το έργο επικεντρώνεται στη φθορά του χρόνου και στο τέλος του έρωτα. Στέκεται στον φόβο που μεγαλώνει γύρω μας, τον φόβο που μας εγκλωβίζει στον «ζωτικό» μας χώρο. Οι ήρωες του Ιονέσκο, μέσα από τον παράλογο κόσμο τους, μιλάνε με καθαρή φωνή για το σήμερα.
Τι γίνεται η αγάπη όταν πεθαίνει;
Τι κάνει ένα πτώμα στην κρεβατοκάμαρα;
Είναι η γεωμετρική πρόοδος ανίατη ασθένεια;
Ο κτύπος της καρδιάς ξεχωρίζει από τον κτύπο της πόρτας;
Περίοδος Παρουσίασης: 9 Νοεμβρίου και για περιορισμένο αριθμό παραστάσεων
Έρωτας, φιλία, εμμονή, συμβιβασμός.
Παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 1972 στο υπόγειο του ΘΕΑΤΡΟΥ ΤΕΧΝΗΣ μαζί με το Τάβλι σε σκηνοθεσία του Καρόλου Κούν. Τρεις αδελφικοί φίλοι που πολέμησαν μαζί στη Μικρασία συναντιούνται όπως συνηθίζουν τα βράδια στο σπίτι - παλαιοβιβλιοπωλείο του Προκόπη. Η Βέρα αποτελεί μία από τις πιο συγκινητικές κωμωδίες του νεοελληνικού θεάτρου και ένα από τα σπουδαιότερα δημιουργήματα του Δημήτρη Κεχαίδη.
Σημείωμα Σκηνοθέτη
Με μεγάλη μου χαρά για δεύτερη συνεχή χρονιά παίζω και σκηνοθετώ έργο του Δημήτρη Κεχαίδη. Τα έργα αυτού του σπουδαίου συγγραφέα προβάλουν μια εποχή βαθιά ριζωμένη μέσα μου που πρόλαβα στο φεύγα της και που διαμόρφωσε ένα μεγάλο μέρος του χαρακτήρα μου με τις αυλές και τα γιασεμιά, α τζούκ-μποξ, τις χτένες στην κωλότσεπη, την αρπαχτή, τη μαγκιά, την μεγάλη ευαισθησία αλλά και τη σκληρότητα ανθρώπων που βγήκαν από πολέμους και ξεριζωμούς, όπου πρωταρχικό ζητούμενο ήταν η επιβίωση.
Ο Προκόπης, ο Μήτσος και ο Κώστας της Βέρας είναι οι παππούδες μου που πολέμησαν μέχρι τον Σαγγάριο. Ίσως αυτός να είναι τελικά και ο λόγος που ο Κεχαΐδη παραμένει επίκαιρος. Ρίχνοντας “ξεκάθαρες” ματιές στο παρελθόν μπορούμε ίσως, να επαναπροσδιοριστούμε στο μέλλον.
Φιλοξενούμενη Παράσταση
Εταιρεία Θεάτρου Casus Belli
Περίοδος Παρουσίασης:22 Νοεμβρίου έως 10 Ιανουαρίου 2016
Όλα όσα ονειρευτήκαμε δε θα γίνουν ποτέ;
Μια παράσταση για τη συντριβή και τα χαμένα όνειρα.
Ένας κόσμος καταρρέει και δίνει τη θέση του σ’ έναν άλλο.
Υπάρχει ελπίδα μετά την ματαίωση; Μπορούμε, έστω, να ελπίζουμε στην ευτυχία;
Το κλασικό έργο του Άντον Τσέχωφ φωτίζει την καθημερινή ζωή μιας αριστοκρατικής οικογένειας των αρχών του περασμένου αιώνα που χάνει σιγά-σιγά τα προνόμια της. Πρόκειται για το τέλος μιας εποχής. Για τα μεγάλα όνειρα που διαψεύδονται. Σχεδόν όλοι οι κεντρικοί ήρωες του έργου ονειρεύτηκαν άλλους έρωτες, άλλες δουλειές, άλλη διαδρομή. Όμως αν και απόλυτα ηττημένοι, θέλουν απελπισμένα, «καίγονται» να ζήσουν. Αυτή η αντίθεση είναι που τους κάνει τόσο γοητευτικούς, τόσο ανθρώπινους. Η ομάδα Casus Belli παρουσιάζει το έργο με σημείο αναφοράς το δικό μας «τέλος εποχής».
Ταυτότητα της παράστασης
Μετάφραση-Διασκευή: Ομάδα Casus Belli(Ανδρονίκη Αβδελιώτη,Γεωργία Κούρτη,Ελίζα Πιτσικώνη)
Σκηνοθεσία: Ομάδα Casus Belli(Ανδρονίκη Αβδελιώτη, Ελίζα Πιτσικώνη)
Περίοδος Παρουσίασης: 11 Δεκεμβρίου 2015 – 17 Ιανουαρίου 2016
Η Σοφία Φιλιππίδου συνεργάζεται δεύτερη φορά με την Εταιρεία Θεάτρου Συν Επί του Άκι Βλουτή, μετά την επιτυχία της παράστασης "Μπάρτλεμπυ ο γραφιάς" για να παρουσιάσει δύο σουρεαλιστικά μονόπρακτα της γνωστής δημοσιογράφου και συγγραφέως Ρούλας Γεωργακοπούλου σε μία παράσταση με κοινό τίτλο «Καρφίτσες στα γόνατα».
Λίγα λόγια για το έργο
Δυο «συνηθισμένες» γυναίκες, πωλήτρια και πελάτισσα, συναντιούνται σε έναν χώρο εκτός τόπου και χρόνου, που είναι ένα διανυκτερεύον κατάστημα γυναικείων ρούχων, κάτω από το οποίο περνάει ο ηλεκτρικός. Η πελάτισσα επείγεται να βρει το οριστικό ρούχο της, την αποκρυσταλλωμένη εικόνα του σώματος εαυτού - καινούργιου ρόλου, ενώ η πωλήτρια- ψυχοπομπός διατηρεί την εξουσία και τη γοητεία του θανάτου και της αναγέννησης!
Δοκιμάζοντας συνεχώς ρούχα, μεταφέρουν όλη τη γκάμα των συναισθημάτων και τις τεχνικές παιχνιδιού, που είναι απαραίτητα στοιχεία κάθε πρόβας, είτε είναι πρόβα θεάτρου, είτε πρόβα θανάτου και αλλαγής. Όταν η πελάτισσα, που ήδη έχει "γράψει" το μικρό της μονόπρακτο, βρει το νέο της "ρούχο" «επιστρέφει» με τον «ηλεκτρικό»... το έσχατο όχημα.... «πίσω» στο μικρό της σπίτι, όπου «συγκατοικεί» με τα δυο της ζωγραφικά έργα: Τον ναύτη του Τσαρούχη και την Προσπερίνα (Proserpine του Dante Gabriel Rosseti)τα οποία αλωνίζουν πέρα δώθε διεκδικώντας ζωτικό χώρο.
Ο ναύτης με την ελληνικότητά του απαιτεί σεβασμό ως εθνικό και ερωτικό σύμβολο, όμως η παμπόνηρη "δυτική" Προσπερίνα με την κοφτερή της γλώσσα, αναστρέφει όλες τις βεβαιότητες και "υπαγορεύει" στην πελάτισσα -αφηγήτρια, ενα καινούργιο μονόπρακτο, που αυτήν την φορά θα είναι μια ξεκαρδιστική κωμωδία!
Σημείωμα Σκηνοθέτη
Αγάπησα τα έργα της Ρούλας Γεωργακοπούλου με την πρώτη ανάγνωση και με ενθουσιασμό μεγάλο πρότεινα να τα σκηνοθετήσω και να συμμετέχω στην παράσταση. Εκείνη δέχτηκε επίσης με χαρά και άρχισε το ωραίο μας το θεατρικό παιχνίδι!
Η Ρούλα Γεωργακοπούλου με την βαθιά και ουσιαστική αγάπη της για το θέατρο, έγραψε και μας παραδίδει δυο μικρά αριστουργήματα, έχοντας σαν πρότυπο την ιδιοφυή τεχνική, των αγαπημένων σουρεαλιστών συγγραφέων και επηρεασμένη απο τη δύναμη και την γοητεία του μεγάλου ρεύματος του υπαρξισμού και του παραλόγου.
Στα έργα της αναγνωρίζουμε το ανθρώπινο δράμα της ύπαρξης και της κοινωνίας και ανακαλύπτουμε τους κανόνες του παιχνιδιού, που μας βοηθούν να δούμε τον εαυτό μας από μια νέα οπτική γωνία. Έτσι μέσω της αυτογνωσίας μπορούμε να καταλάβουμε ίσως, την μηδαμινή σημασία του κοινωνικού μας ρόλου και τα ειρωνικά του όρια και με απεριόριστη ελευθερία να φτιάξουμε νέους κανόνες και να επιτρέψουμε στον εαυτό μας να ζήσει ουτοπικά!
Στην δική μου περίπτωση η επιθυμία μου είναι να «ξυπνήσω» τον μαγικό κόσμο της Ρούλας Γεωργακοπούλου και να φτιάξω με τις λέξεις και με τις φράσεις, με τις εικόνες και τα αισθήματα μια σουρεαλιστική παράσταση, που να μιλάει για τον άνθρωπο, την ποίηση, την γυναίκα και τον άντρα, τα σύμβολα, το παράλογο της ύπαρξης… το όνειρο και κυρίως για το μεγάλο ζητούμενο: την επικοινωνία και την αγάπη.
Περίοδος Παρουσίασης: 25 Ιανουαρίου έως 26 Απριλίου 2016
Μια μαύρη κωμωδία για την οικονομική κρίση, την μετανάστευση, το ποδόσφαιρο, τα παράλληλα σύμπαντα, τα όνειρά μας για επιτυχία και ένα καλύτερο μέλλον, τις σχέσεις μέσα στην οικογένεια.
Το «Οφσάιντ-Εκτός Παιδιάς» είναι η ιστορία πέντε χαρακτήρων εν καιρώ οικονομικής κρίσης. Ο Πολ και η Άννα δίνουν αγώνα να προσφέρουν ένα καλύτερο μέλλον στην κόρη τους, Λίζα, η οποία ονειρεύεται να σπουδάσει στις ΗΠΑ. Ο παππούς της οικογένειας και πατέρας της Άννας, Ζουζέπ, καθηλωμένος σε αναπηρικό καροτσάκι στο διαμέρισμα που του πληρώνει η κόρη του, χρειάζεται φροντίδα «πλήρους απασχόλησης». Αυτό, δηλαδή, το οποίο πληρώνεται να κάνει ο Ρίκυ, ο οικότροφος μετανάστης από την Λατινική Αμερική που φροντίζει τον ηλικιωμένο Ζουζέπ, και δίνει τον δικό του αγώνα για να στείλει χρήματα στην πατρίδα του, στην γυναίκα του και στον γιο του, ο οποίος ονειρεύεται να γίνει κάποτε αστέρι του ποδοσφαίρου και να υπογράψει συμβόλαιο με ένα μεγάλο ευρωπαϊκό κλάμπ. Αιφνιδίως, ο Πολ, δέχεται μια γενναία περικοπή αποδοχών, εξ αιτίας της οικονομικής κρίσης. Αλλά και η αίτηση υποτροφίας της Λίζας απορρίπτεται από το κράτος λόγω των δημοσιονομικών ελλειμμάτων. Η Άννα, όμως, αρνείται να παραιτηθεί από τις λίγες πολυτέλειες της καθημερινότητάς της, αν και κάτι τέτοιο φαίνεται επιτακτικό στην προσπάθειά τους να εξοικονομήσουν χρήματα για τις σπουδές της Λίζας. Αφού η φροντίδα του Ζουζέπ, και το διαμέρισμά του κοστίζουν, το αδιανόητο μοιάζει η μόνη διέξοδος στο πρόβλημα: Να δολοφονήσουν τον παππού…
Κάτω από τη γέφυρα της Ελευθερούπολης που ενώνει τη Νέα Ιωνία με τον Περισσό κρύβονται πολλά έργα τέχνης. Ένας σκασμένος τοίχος διηγείται την ιστορία των γκράφιτι που φιλοξενούνται εκεί από το 1996 έως και σήμερα.
Φυσικά το σημείο δεν επιλέχθηκε τυχαία. Ο Λευτέρης Κισκιρέας γνωστός...
Το ατμόπλοιο Virginia πραγματοποιεί το ταξίδι Ευρώπη – Αμερική τη δεκαετία του '30, μεταφέροντας κάθε λογής ανθρώπους, όνειρα και ιστορίες. Πάνω σε αυτό το πλοίο γεννήθηκε και πέθανε, ο Ντάννυ Μπούντμαν Τι Ντι Λέμον Χίλιαεννικόσια, ο καλύτερος πιανίστας που υπήρξε ποτέ. ...
Στο μυαλό μου τουλάχιστον αποτελεί κοινή παραδοχή ότι το βρετανικό επίπεδο σε κινηματογραφικές και τηλεοπτικές παραγωγές είναι κάτι το αξεπέραστο. Αυτό μπορεί να συμβαίνει απλά γιατί με γοητεύει αφάνταστα άποψη που υπάρχει σε αυτό, το μελαγχολικό και σκιώδες πρίσμα με το οποίο ο κόσμος είναι ιδωμένος. Ακόμα και οι βρετανικές κωμωδίες έχουν κάτι...
Μια φορά κι έναν καιρό, η βαριά κόκκινη αυλαία του θεάτρου άνοιξε. Από πίσω όμως δεν εμφανίστηκαν ούτε ρόλοι, ούτε υπόθεση, ούτε καλοί και κακοί, ούτε ίντριγκες και πάθη, ούτε έγκλημα και κάθαρση. Πίσω από την αυλαία εμφανίστηκε... το ίδιο το θέατρο. Η λειτουργία του, η μυσταγωγία του, η βιο-μαγεία του θεάτρου...
Μία παράσταση με πολύ καλές ερμηνείες και σκηνοθεσία. Μία παράσταση που σε κάνει να σκεφτείς για το μέλλον της Ευρώπης, τους πρόσφυγες αλλά και την αλληλεγγύη.
Βρισκόμαστε στη σύγχρονη Γερμανία όπου παρακολουθούμε το ταξίδι που πραγματοποιούν δύο αδελφές προς τη δικιά τους Ιθάκη, την Αλεξάνδρεια της Αιγύπτου.
Είναι άραγε η Ευρώπη όσο ασφαλής νομίζουμ...
Ακολουθούμε φωτεινά ανοιξιάτικα μονοπάτια, δρασκελίζουμε το οικονομικό κατώφλι της αξιοπρέπειας, κάνουμε πτήσεις με ένα Super Puma και street art στη χώρα του aνατέλλοντος ηλίου, αναζητάμε το αντίδοτο για την κρίση στον Τύπο, φωτογραφίζουμε τους ήχους στους δρόμους και στις πλατείες του κόσμου, σαλπάρουμε με τη «σχεδία» για ένα υπέροχο μουσικό ταξίδι...
Στο μαγικό φίλτρο οι δυνάμεις του κακού, που αντιπροσωπεύονται από τον πλούτο και την επιστήμη, θέλουν να καταστρέψουν τον πλανήτη. Ο Αγάθων Σκουληκαντέρας δίνει διορία έξι ωρών στον επιστήμονα Βούλη Παλαβούλη και στη μάγισσα θεία του Τυράννια Στριγκλίδου για να καταστρέψουν τον κόσμο. Θα αποφασίσουν να κατασκευάσουν ένα μαγικό φίλτρο για να το πετύχουν. Το ...
Σε κοντάρια αθλητών άλματος επί κοντώ μετατρέπονται χιλιάδες πλαστικά καπάκια, δίνοντας τη δυνατότητα σε όσους προπονούνται στο συγκεκριμένο αγώνισμα του στίβου να ακολουθήσουν το όνειρό τους, αφού τα κοντάρια είναι εξαιρετικά δαπανηρά.
...
Κατά τη διάρκεια των διακοπών χαλαρώνουμε και ξεχνάμε τα προβλήματα της καθημερινότητας. Δεν πρέπει όμως να ξεχνάμε και τις καλές μας συνήθειες. Προτείνω μερικές τέτοιες συνήθειες που αφορούν το φυσικό και πολιτιστικό περιβάλλον στην περιοχή των διακοπών σας.
...
Η Κομισιόν ενέκρινε σήμερα έκθεση σχετικά με την οδηγία-πλαίσιο για τη θαλάσσια στρατηγική (ΟΠΘΣ), η οποία αποκαλύπτει ότι, ενώ το πλαίσιο της ΕΕ για την προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος είναι ένα από τα πιο ολοκληρωμένα και φιλόδοξα σε παγκόσμιo επίπεδο, εξακολουθούν να υπάρχουν επίμονες προκλήσεις, όπως τα πλεονάζοντα θρεπτικά συστατικά, ο υποθαλάσσιο...
Τι σημαίνει “πρόσθετη” ουσία για την βιομηχανία τροφίμων; ( 3)
Tα πρόσθετα είναι ουσίες φυσικές ή συνθετικές (παρασκευασμένες στο εργαστήριο) που προστίθενται κατά τα διάφορα στάδια μεταποίησης των βιομηχανικών τροφίμων προκειμένου:
-να διευκολύνουν την επεξεργασία τους
-να βελτιώσουν την αισθητική ποιότητα τους (χρώμα, γεύση, άρωμα, υφή)
-να εμποδίσο...
Άλλη μια εκλογική αναμέτρηση ολοκληρώθηκε πριν λίγα 24ωρα στην χώρα μας, χαρίζοντας στον Σύριζα, μια δεύτερη ευκαιρία για την συνέχιση της πολιτικής του. Άλλη μια εκλογική αναμέτρηση που σχεδόν κανέναν δεν έκανε σοφότερο, που σχεδόν κανείς δεν εντυπωσιάστηκε και πολλοί λίγοι είναι αυτοί που αναμένουν στο άμεσο μέλλον αλλαγές.
Ένα δυσθεώρητο ποσοστό αποχής δ...
«Πιστεύω ότι αυτό το παραμελημένο, πληγωμένο μέσα παιδί του παρελθόντος είναι η μεγαλύτερη πηγή της ανθρώπινης δυστυχίας. Μέχρι να διεκδικήσουμε και να προασπίσουμε εκείνο το παιδί, αυτό θα συνεχίσει να κάνει εκδραμάτιση και να μολύνει την ενήλικη ζωή μας». -Bradshaw
Πολλά άτομα ενηλικιώνονται έχοντας μέσα τους ένα θυμωμένο και πληγωμένο παιδί, το οποίο χωρίς αιτία και ασυνείδητα μολύνει την εν...
Η Άλκη Ζέη αφηγείται την ιστορία των νεανικών της χρόνων, «το παραμύθι της ζωής της», που ξεδιπλώνεται από τη Σάμο ως την Αθήνα, από τη δικτατορία του Μεταξά και τα Δεκεμβριανά, έως το 1945, τη μέρα του γάμου της με τον Γιώργο Σεβαστίκογλου. Η συναρπαστική της αφήγηση διανθίζεται από πλούσιο φωτογραφικό υλικό.
Το βιβλίο πρωτοκυκλοφόρησε τον Σεπτέμβριο...
Sicario: Ο Εκτελεστής
Μια ιδεολόγος πράκτορας του FBI έχει στρατολογηθεί από μια ομάδα της κυβέρνησης για να βοηθήσει στον πόλεμο κατά των ναρκωτικών στην περιοχή των συνόρων μεταξύ των ΗΠΑ και του Μεξικού.
Σκηνοθεσία: Ντενί Βιλνέβ , Πρωταγωνιστούν: Έμιλι Μπλαντ, Μπενίσιο Ντελ Τόρο, Τζος Μπρόλιν
...
Στην Ιταλία του μεσοπολέμου μια γυναίκα πίνει δηλητήριο γιατί ο αγαπημένος της παντρεύεται κάποια άλλη. Ένας συγγραφέας συγκινείται από την ιστορία της και την παίρνει κοντά του. Ποια είναι όμως πραγματικά αυτή η γυναίκα; Ένα αθώο θύμα; Μια επικίνδυνη δολοφόνος; Μια παθολογική ψεύτρα; Ποιο είναι το μυστικό που θέλει απεγνωσμένα να κρατήσει κρυφό;...
Έφτασε η στιγμή να αντικαταστήσεις την κούνια του μωρού σου με ένα μεγαλύτερο κρεβάτι; Καθώς τα σχολικά χρόνια πλησιάζουν, θα πρέπει να διαμορφώσεις έτσι τον χώρο ώστε να καλύπτει όλες τις ανάγκες του παιδιού μελλοντικά....
Ο Ιατρικός Σύλλογος Αθηνών συμβουλεύει τους πολίτες να αποφεύγουν την έκθεση στον ήλιο και την παραμονή σε δροσερούς χώρους. Σε περίπτωση αναγκαστικής έκθεσης στον ήλιο πρέπει να χρησιμοποιείται καπέλο ή γενικά κάλυμμα κεφαλής. Η ένδυση να αποτελείται κατά προτίμηση από λεπτά, ευρύχωρα, ανοιχτόχρωμα, κυρίως βαμβακερά ενδύματα.
...