«Συνάντηση θεατρικών μεθόδων» σεμινάριο από το Από Mηχανής Θέατρο
12-05-2019
Το Από Μηχανής Θέατρο διοργανώνει σεμινάριο 60 ωρών με θέμα «συνάντηση θεατρικών μεθόδων» από 24 Ιουνίου έως 17 Ιουλίου. Συγκεκριμένα, θα διδαχτούν τρεις διαφορετικές μέθοδοι εκπαίδευσης των ηθοποιών, από τρεις σκηνοθέτες του Ελληνικού θεάτρου, που αντιπροσωπεύουν τρεις διαφορετικές αισθητικές προσεγγίσεις.
Το σεμινάριο αφορά επαγγελματίες ηθοποιούς, σπουδαστές δραματικών σχολών και θεατρολόγους και οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να διδαχτούν 20 ώρες με τον κάθε σκηνοθέτη, για να εντρυφήσουν στη μέθοδό του.
Το θέατρο είναι ένα -και όταν είναι καλό- αναγνωρίζουμε την αλήθεια του, ανεξάρτητα από την αισθητική του προσέγγιση. Όμως χρειάζεται δουλειά, μέθοδος και έμπνευση. Ευελπιστούμε, ότι εδώ οι συμμετέχοντες θα γνωρίσουν συστηματικά και βιωματικά τις διδακτικές μεθόδους.
Για την επιλογή των συμμετεχόντων απαιτείται η αποστολή βιογραφικού σημειώματος στο apomixanis.theatro@gmail.com μέχρι και τη Δευτέρα 10 Ιουνίου 2019.
Κόστος συμμετοχής: 300 ευρώ ανά άτομο.
Περιγραφή Σεμιναρίου
Κώστας Φιλίππογλου.
Σωματικό – Δημιουργικό Θέατρο
Στο μάθημα θα αξιοποιηθούν οι τεχνικές του σωματικού - δημιουργικού θεάτρου. Σκοπός του μαθήματος είναι να έρθουν οι συμμετέχοντες σε επαφή με το "Devised Theatre" - Θέατρο της επινόησης, που δίνει έμφαση σ' έναν συλλογικό τρόπο δουλειάς, στηρίζεται στη διαίσθηση, στον αυθορμητισμό, τον αυτοσχεδιασμό και τον πειραματισμό.
Ειδικότερα θα εστιάσουμε στις τεχνικές του Ζακ Λεκόκ, που αξιοποιεί η πιο διάσημη ίσως στον κόσμο ομάδα «σωματικού θεάτρου», η Complicite, με στόχο την εξοικείωση των συμμετεχόντων με αυτές, προκειμένου να τις αξιοποιήσουν στις θεατρικές τους δημιουργίες.
Κάθε μέρα του σεμιναρίου θα περιλαμβάνει:
1) σωματικές και θεατρικές ασκήσεις.
2) «εργαλεία» για να παράγονται αυτοσχεδιασμοί εύκολα και αβίαστα.
3) την παρουσίαση της δουλειάς των γκρουπ, των θεατρικών δρώμενων που δημιούργησαν οι συμμετέχοντες μόνοι τους, με τις προτάσεις του εμψυχωτή όπου χρειάζεται. Μετά θα ακολουθεί συζήτηση και ανάλυση των όσων προηγήθηκαν.
Φυσικά όλα αυτά θα γίνουν μέσα σε ένα κλίμα χαράς και παιγνιδιού, που είναι βασικά στοιχεία του δημιουργικού θεάτρου. Ένα θέατρο, που στηρίζεται στο παιγνίδι, στη διαθεσιμότητα των ατόμων και στην εμπιστοσύνη στην ομάδα. Στοιχεία απαραίτητα για τη θεατρική τέχνη.
Γιώργος Παλούμπης.
Επί σκηνής αλήθεια
Με κύριο άξονα τον ρεαλισμό -χωρίς αυτό να είναι περιοριστικό- ο ηθοποιός πραγματεύεται την επί σκηνής αλήθεια και επικοινωνία, καθώς και το ενδιαφέρον των υποκριτικών του επιλογών. Βασικό εργαλείο του μαθήματος είναι ο αυτοσχεδιασμός με λόγο και δοσμένες συνθήκες, μέσω του οποίου οι συμμετέχοντες έχουν την ευκαιρία να ανακαλύψουν νέες πτυχές της υποκριτικής τους, απελευθερωμένοι -σε αυτήν τη φάση- από κείμενο.
Με μία συμφωνία της ομάδας οι ηθοποιοί δημιουργούν από το μηδέν χαρακτήρες και βάσει συγκεκριμένων συνθηκών «φτιάχνουν» σχέσεις και χώρους πάνω στη σκηνή. Μέσα από τη δράση και την αντίδραση οι συμμετέχοντες «ζουν» μοναδικές, ενδιαφέρουσες ή και οριακές στιγμές των χαρακτήρων που δουλεύουν.
Η εμπειρία τέτοιων στιγμών είναι πολύτιμη εφόσον είναι στιγμές παρόμοιες, ή και όμοιες, με αυτές που συναντώνται σε κάθε δραματουργία. Οι ηθοποιοί αρχίζουν, επομένως, με αυτή τη μέθοδο να δημιουργούν μια γλώσσα -μέσα από την πράξη- που θα τους βοηθήσει στη διαδικασία της πρόβας και στην αντιμετώπιση του θεατρικού κειμένου.
Δημήτρης Μυλωνάς
Ρώσικη μέθοδος – Μιχαήλ Τσέχωφ
Στο σεμινάριο θα επιδιώξουμε να ανιχνεύσουμε τις βασικές αρχές της Ρωσικής μεθόδου υποκριτικής έτσι όπως διαμορφώθηκαν από τον Μιχαήλ Τσέχωφ. Εργαλεία αυτής της μεθόδου όπως ο οργανωμένος αυτοσχεδιασμός, ο εσωτερικός μονόλογος, το όνειρο του ήρωα, η σπουδή πάνω σε πίνακες, ποιήματα, μουσικές που συνδέονται με το χτίσιμο ενός ρόλου αλλά και οι έννοιες συμβάν, εμπόδιο, θέμα, είσοδος σκηνής, θα γίνουν αντικείμενο έμπρακτης μελέτης κι εφαρμογής.
Με τη γνωριμία αλλά και τη χρήση των παραπάνω εργαλείων, στόχος είναι ο ηθοποιός να αντιμετωπίζει την τέχνη του όχι ως αποτέλεσμα μιας αφηρημένης έμπνευσης αλλά να την οργανώνει πάνω σε στέρεες και συγκεκριμένες βάσεις οι οποίες θα τον συντροφεύουν σε κάθε είδους σκηνική πράξη.
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ
ΚΩΣΤΑΣ ΦΙΛΙΠΠΟΓΛΟΥ
Ο Κώστας Φιλίππογλου είναι ηθοποιός, σκηνοθέτης και δάσκαλος θεάτρου. Ξεκίνησε τις θεατρικές του σπουδές στην Αθήνα και συνέχισε την εκπαίδευσή του με ηθοποιούς-δασκάλους από την Ευρώπη ερευνώντας το σωματικό - δημιουργικό θέατρο.
Το 1986 αρχίζει να εργάζεται στην Ελλάδα ως ηθοποιός και έχει συμμετάσχει σε αρκετές παραγωγές. Έχει δουλέψει στο θέατρο Τεχνοχώρος του Γιάννη Κακλέα, στο θέατρο Αμόρε με τον Γιάννη Χουβαρδά, στο θέατρο Πόρτα, στο φεστιβάλ Αθηνών και σε πολλά άλλα.
Από το 1999 δουλεύει κυρίως στο εξωτερικό με τη θεατρική ομάδα Complicité και παίρνει μέρος στις παραστάσεις και τα εργαστήρια που δίνει η ομάδα στην Αγγλία, την Ευρώπη και τις Η.Π.Α. Έχει παίξει στο National theater του Λονδίνου, στο Bouffesdu Nord του Πήτερ Μπρουκ, κ.λπ.
Ως δάσκαλος θεάτρου έχει διδάξει σε πολλές πόλεις της Ευρώπης και στη Νέα Υόρκη. Στην Ελλάδα δίδαξε ως επίκουρος καθηγητής στο Τμήμα Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πατρών, σε σεμινάρια που διοργανώνει ο ίδιος, σε δραματικές σχολές και σε σεμινάρια για το θέατρο στην εκπαίδευση. Τα τελευταία χρόνια έχει ιδρύσει τη δική του σχολή - εργαστήρι στην Αθήνα όπου διδάσκει σωματικό - δημιουργικό θέατρο.
Έχει σκηνοθετήσει:
Το 2003 για το ΔΗΠΕΘΕ Καλαμάτας την Αλίκη στη χώρα των θαυμάτων του Λιούις Κάρολ σε δική του διασκευή.
To 2006 τον Οδυσσεβάχ της Ξένιας Καλογεροπούλου για το ΔΗΠΕΘΕ Κοζάνης.
Το 2011-2012 συνέλαβε και σκηνοθέτησε τις παραστάσεις Πολιτική ανυπακοή (συνδημιουργία) και Ορέστης – Ηλέκτρα 0-1 που παίχτηκαν σε Αθήνα και Λευκωσία.
Τη σεζόν 2012-2013 σκηνοθέτησε το έργο του Egon Wolf Χάρτινα λουλούδια (Θέατρο Ιλίσια) και το έργο του Θανάση Τριαρίδη, Historia de unamor ή τα μυρμήγκια (Θέατρο Olvio).
Τη σεζόν 2013-2014 σκηνοθέτησε την Τίρζα του Άρνον Γκρούνμπεργκ (Θέατρο Ιλίσια), το Μένγκελε του Θανάση Τριαρίδη (Θέατρο Faust) και τον Φιλοκτήτη του Σοφοκλή στην Επίδαυρο.
Τη σεζόν 2014-2015 σκηνοθέτησε τον Γλάρο του Άντων Τσέχωφ (Θέατρο Θησείον) και το Exit (ομαδική δημιουργία) στο Bios.
Το καλοκαίρι του 2015 σκηνοθέτησε και πάλι για την Επίδαυρο και το Ηρώδειο τον «Προμηθέα δεσμώτη» του Αισχύλου.
Τη σεζόν 2016-2017 διασκεύασε και σκηνοθέτησε το «Μαύρο χιόνι», από το ομότιτλο Μυθιστόρημα του Μιχαήλ Μπουλγκάκωφ, για το θέατρο «Πόρτα»
Τη σεζόν 2017-2018 σκηνοθέτησε τη «Νεκρή ζώνη» του Χάρολντ Πίντερ στο θέατρο «Θησείον» και το έργο του Στρίντμπεργκ «Δεσποινίς Τζούλια» για το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Αγρινίου.
Το καλοκαίρι του 2018 σκηνοθέτησε το έργο του Αριστοφάνη «Βάτραχοι» για την Επίδαυρο και το Ηρώδειο.
ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΛΟΥΜΠΗΣ
Ζει και εργάζεται στην Αθήνα.
Έχει σκηνοθετήσει πολλές παραστάσεις -μεταξύ των οποίων: «Εθνικός Ελληνορώσων» του Αντώνη Τσιοτσιόπουλου (Θέατρο Από Μηχανής), «Αγγέλα» του Γιώργου Σεβαστίκογλου (ΚΘΒΕ, Μονή Λαζαριστών), «Κατάδικος μου» των Ελένη Ράντου, Σάρας Γανωτή, Νίκου Σταυρακούδη (Θέατρο Διάνα), «Αόρατη Όλγα» του Γιάννη Τσίρου (Εθνικό Θέατρο - ένα εκ των δύο έργων της παράστασης με τον γενικό τίτλο «Ξένος»), «Bug» του Τρέισι Λετς (Θέατρο Επί Κολωνώ), «Χαρτοπόλεμος» του Βαγγέλη Ρωμνιού (Ιλίσια Βολανάκης, Μικρό Γκλόρια).
Έχει σκηνοθετήσει παιδικές παραστάσεις -μεταξύ των οποίων τον «Μορμόλη» του Ράινερ Χάχφελντ (Σύγχρονο Θέατρο). Έγραψε και σκηνοθέτησε έργα -μεταξύ των οποίων το «Penalty» (Θέατρο Επί Κολωνώ). Έχει διδάξει υποκριτική στο Θέατρο Τέχνης, στη Δραματική σχολή Τράγκα και σε πολλά θεατρικά εργαστήρια.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΥΛΩΝΑΣ
Γεννήθηκε στην Αθήνα. Αριστούχος απόφοιτος της Ανωτέρας Σχολής Δραματικής Τέχνης του Θεάτρου «Τζένη Καρέζη» (1999) και του Finance and Accounting του DereeCollege (1995). Ως ηθοποιός συνεργάστηκε με πολλούς σκηνοθέτες όπως Σπύρος Ευαγγελάτος, Δημήτρης Λιγνάδης, Σωτήρης Χατζάκης, Λίλλυ Μελεμέ, Κώστας Τσιάνος, Στάθης Λιβαθινός, Ρούλα Πατεράκη κ.ά. ενώ για 7 χρόνια συμμετείχε στο δυναμικό της Πειραματικής Σκηνής του Εθνικού Θεάτρου υπό την καλλιτεχνική διεύθυνση του Στάθη Λιβαθινού. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια με τους Ανατόλι Βασίλιεφ, Ιρίνα Πρόμπτοβα, Αντρέι Στσούκιν, Νικολάι Κάρποφ, Λυδία Κονιόρδου κ.ά.
Έχει πάρει μέρος σε τηλεοπτικές σειρές και ταινίες κι έχει δώσει τη φωνή του σε πολλές μεταγλωττίσεις. Από το 2013 αρχίζει η ενασχόλησή του και με τη σκηνοθεσία. Έχει σκηνοθετήσει τις παραστάσεις Γράμματα αγάπης στον Στάλιν, Ο Ρόζενκραντζ και ο Γκίλντενστερν είναι νεκροί, Δεν έχω τίποτα, Καγκουρώ, Τσέχωφ, Διασκεδάζοντας με τον κύριο Σλόουν, Το ψωμί της Νινευΐ, Τρεις αδελφές, Proof, Ράφτης κυριών, Ο κήπος, Προσωπική συμφωνία, Η διαθήκη της Μαρίας. Είναι ιδρυτικό μέλος της Εταιρείας Θεάτρου «Εν Δράσει» ενώ από τον Οκτώβριο 2017 έχει αναλάβει με την Άννα Ελεφάντη, την καλλιτεχνική διεύθυνση και διαχείριση του «Από Μηχανής» Θεάτρου.
Info:
Διάρκεια σεμιναρίου: Από 24 Ιουνίου έως 17 Ιουλίου 2019 (60 ώρες)
Δευτέρα έως Τετάρτη, 11:00-16:00.
Κόστος συμμετοχής: 300 ευρώ ανά άτομο.
Το σεμινάριο αφορά επαγγελματίες ηθοποιούς, σπουδαστές δραματικών σχολών και θεατρολόγους.
Για την επιλογή των συμμετεχόντων απαιτείται η αποστολή βιογραφικού σημειώματος στο apomixanis.theatro@gmail.com μέχρι και την Δευτέρα 10 Ιουνίου 2019.
Κλείνοντας τον κύκλο των φετινών του εμφανίσεων στο Σταυρό του Νότου, ο Παντελής Καλαμάκης έρχεται για μία μοναδική-unplugged αυτή τη φορά εμφάνισή, στο Σταυρό του Νότου Club, το Σάββατο 18 Μαίου 2019, σε μια αλλιώτικη, ατμοσφαιρική, μουσική διαδρομή, με τραγούδια δικά του από τον επερχόμενο δίσκο του καθως και άλλων από τον μοντέρνο, έντεχνο χώρο έως τον Χα...
Σας προσκαλούμε την Τετάρτη 2 Μαρτίου στη δημοσιογραφική προβολή της νέας ταινίας της Ελισάβετ Χρονοπούλου, “Μικρή Άρκτος”, που θα πραγματοποιηθεί στις 11.00, στην Ταινιοθήκη της Ελλάδος.
Η ταινία βγαίνει στους κινηματογράφους Ταινιοθήκη και Τριανόν στις 10 Μαρτίου.
Μερικά στοιχεία για την ταινία:
Η «Μικρή Άρκτος» διηγείται την ιστορία του Δημήτρη (...
Ο Ρήσος έργο που αποδίδεται στον Ευριπίδη, βασίζεται στη ραψωδία Κ της Ιλιάδας, αποτελεί τον πυρήνα της νέας σκηνοθετικής δουλειάς της Κατερίνας Ευαγγελάτου για το Φεστιβάλ Αθηνών. Χρησιμοποιώντας ως σκηνικό περιβάλλον το Λύκειο του Αριστοτέλη, ένα από τα τρία αρχαιότερα γυμνάσια της πόλης, δημιουργεί μια πρωτοποριακή παράσταση, μεταβάλλοντας τον περίπατο σε...
Μια διαφορετική βόλτα στο Νέο Μουσείο της Ακρόπολης που θα ξεκινήσει από τον αρχαιότερο δρόμο της Αθήνας, την οδό Τριπόδων και το Μουσείο Σχολικής Ζωής, όπου ο Παρθενώνας στο λόφο της Ακρόπολης φαντάζει στα μάτια των παιδιών σαν κάστρο ιπποτών!...
Έκθεση στο Μουσείο της Τράπεζας της Ελλάδος – «Μιχαήλ Αξελός (1877-1965) – Ανάμεσα σε δύο κόσμους»
Με αφορμή τη συμπλήρωση 50 ετών από το θάνατο του ζωγράφου Μιχαήλ Αξελού, το Κέντρο Πολιτισμού Έρευνας και Τεκμηρίωσης της Τράπεζας της Ελλάδος οργανώνει έκθεση στο Μουσείο της Τράπεζας (Αμερικής 3, Αθήνα) με τίτλο «Μιχαήλ Αξελός (1877-1965) – Ανάμεσα σε δύο κ...
Ξεκινάει την Κυριακή 2 Αυγούστου 2015 υπό την αιγίδα του ΕΟΤ το 5ο Φεστιβάλ Αφήγησης Πηλίου «Παραμύθια και μύθοι στου Κένταυρου τη ράχη» 8ήμερης διάρκειας στον Άγιο Γεώργιο Νηλείας και την ευρύτερη περιοχή του. Ανάμεσα στα καλντερίμια και τα λιόδεντρα ο Κένταυρος ξετυλίγει το κουβάρι των παραμυθιών της προφορικής παράδοσης. Μουσεία, κρήνες, ξωκλήσια, μοναστή...
Μετά την περσινή επιτυχία της μουσικοθεατρικής παράστασης «ΜΑΝΑ», στο Θέατρο Faust, ο Σταμάτης Πακάκης παρουσιάζει ξανά στον ίδιο χώρο την κοινωνική κωμωδία «550», όπου υπογράφει το κείμενο και τη σκηνοθεσία, από την Τετάρτη 09 Οκτωβρίου 2019.
Τι μπορεί να συμβεί αν αρχίσουμε να παρατηρούμε και να αποκωδικοποιούμε τα ερεθίσματα που λαμβάνουμε στα μέσα μα...
Η ευχή «να κρατούσε το καλοκαίρι λίγο ακόμα» φέτος πραγματοποιείται! Το πιο ξεχωριστό ραντεβού της Θεσσαλονίκης, επιστρέφει στο τέλος του Σεπτέμβρη, για έβδομη φορά, στη Ρωμαϊκή Αγορά και ένας από τους σημαντικότερους αρχαιολογικούς χώρους της πόλης γίνεται για τρεις μέρες ο μοναδικός προορισμός μικρών και μεγάλων....
Την Πέμπτη 7 Σεπτεμβρίου στις 7.30 το απόγευμα το Μουσείο Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης οργανώνει έναν περίπατο στην Πλάκα που ξεκινώντας από την ιστορική οδό Τριπόδων θα μας ταξιδέψει σε ρομαντικές ιστορίες κάτω από την Ακρόπολη.
Από τη γνωριμία του Γιώργου Σεφέρη με τη Μαρώ, του Περικλή Γιαννόπουλου με τη Σφία Λασκαρίδου, στα γράμματα του Παλαμά στη «Ρα...
Ο κόσμος παράγει πάνω από δύο δισεκατομμύρια τόνους αστικών στερεών αποβλήτων κάθε χρόνο, αρκετά για να καλύψουν πάνω από 800.000 πισίνες ολυμπιακών διαστάσεων. Στην θλιβερή αυτή διαπίστωση κατέληξε μελέτη της Verisk Maplecroft, εταιρείες που ειδικεύεται στις έρευνες για τους κινδύνους που απειλούν τον πλανήτη.
...
Ο Δήμος Γαλατσίου προτείνει στους πολίτες να συνεισφέρουν στη βελτίωση τους περιβάλλοντος της πόλης μας υιοθετώντας ένα δέντρο, του οποίου θα αναλάβουν αποκλειστικά το πότισμα.
«Υιοθέτησε ένα δέντρο στο Γαλάτσι» ονομάζεται η νέα εθελοντική δράση της υπηρεσίας Πρασίνου του Δήμου στην προσπάθεια να ομορφύνουν τις γειτονιές της πόλης μας με δέντρα. Κάθε δέντ...
Το κάπνισμα δεν κάνει μόνο κακό στην υγεία, αλλά και στο περιβάλλον, αφού σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες, τα αποτσίγαρα αποτελούν την πλειοψηφία των σκουπιδιών του πλανήτη, ξεπερνώντας ακόμη και τα πλαστικά....
Εάν συχνά σας περισσεύουν μακαρόνια, μην τα κοιτάζετε με περιφρόνηση και σε καμία περίπτωση μην τα πετάξετε.
Μπορεί να σας φανεί απίστευτο, αλλά τα κρύα ζυμαρικά, όχι μόνο δεν επιβαρύνουν, αλλά κάνουν και καλό στην υγεία μας!
Αυτό προέκυψε από μία πρόσφατη έρευνα που πραγματοποιήθηκε από ερευνητές του Πανεπιστημίου του Surrey, με επικεφαλής τη δρ. Deni...
Γιατί δεν λέμε την αλήθεια για το Σύστημα στα παιδιά μας μόλις φτάνουν σε ηλικία που μπορούν να καταλαβαίνουν; Δυστυχώς, εγώ δεν υπήρξα επαρκώς αφυπνισμένη ώστε να μιλήσω στα μικρά παιδιά μου για το στημένο παιχνίδι που παίζεται και στο οποίο δεν ήταν υποχρεωμένα να συμμετάσχουν. Τα παιδιά μου, ευτυχώς ξύπνησαν έγκαιρα και μετά από χρόνια...
Πολύ συχνά βιώνουμε συναισθήματα από τα οποία αν απαλλαγόμασταν θα νιώθαμε μία ισχυρή δόση ανακούφισης.
Και αυτό συμβαίνει σε σχετικά μεγάλη συχνότητα γιατί από τα 6 βασικά συναισθήματα (ευτυχία, λύπη, έκπληξη, αηδία, θυμός και φόβος) μόνο ένα έχει μία θετική χροιά.
Αυτό είναι η χαρά ή η διακαώς πολυπόθητη ευτυχία. Αυτό, όπως λένε οι ειδικοί οφείλεται στο γεγονός ότι τα συναισθήματα φτιάχτηκαν...
Ο Κώστας Κορδεράς είναι Έλληνας ποιητής. Γεννήθηκε το 1952 και μεγάλωσε στο Νέο Φάληρο. Οι γονείς του ήταν Μικρασιάτες, ο πατέρας του από το Αϊβαλί και η μητέρα του από τον Τσεσμέ. Σπούδασε στην Ανωτάτη Εμπορική και εργάστηκε ως διευθυντικό στέλεχος οικονομικού τομέα σε ταξιδιωτικό οργανισμό...
Director: Afonso Poyart
Written by Sain Bailey & Ted Griffin
Mystery, Thriller, Action
Starring : Abbey Cornish, Anthony Hopkins, Colin Farrell, Jeffrey Dean Morgan
...
Στο χώρο της κλασικής μουσικής το όνομα Αγάπη Τριανταφυλλίδη απηχεί το ταλέντο, την κορυφαία εκπαίδευση και ίσως την φωτεινότερη διεθνή πορεία και αναγνώριση Ελληνίδας πιανίστριας της εποχής μας.
Τα ΜΜΕ από την εμφάνισή της στο Κρεμλίνο, 3 ετών, έως σήμερα κάτοχο master in performance στην Hochschule für Musik und Tanz της Κολωνίας με αμέτρητες διακρίσεις...
Ακολουθούν προτάσεις για χειμερινή διακόσμηση on budget. Τι σημαίνει αυτό; Ανανέωση της διακόσμησης του σπιτιού εν όψει του χειμώνα χωρίς περιττά έξοδα!
...
Χρησιμοποιείτε μαλακτικό ρούχων; Αν η απάντησή είναι ναι, τότε θα απογοητευτείτε, γιατί θα διαπιστώσετε ότι πληρώνετε υψηλό τίμημα για να μυρίζουν όμορφα τα ρούχα σας.
Όλοι γνωρίζουμε ότι οι διαφημίσεις μαλακτικών ρούχων συχνά απεικονίζουν μια εικόνα άνεσης, φρεσκάδας και γλυκύτητας. Όμως, η πραγματική και άσχημη αλήθεια ...